Music

Sukan - Wenger ingin Arsenal bangkit semula

Football News: Arsene Wenger Arsenal

Pengurus Arsenal Arsene Wenger menegaskan keperluan untuk mendapat lebih banyak mata dalam bulan Oktober supaya pasukan kembali mantap.

Arsenal telah kembali bersaing pada bulan Oktober di tempat ke tujuh dalam kedudukan liga setelah permulaan yang kurang memuaskan pada musim ini.
Pasukan Gunners akan melalui persaingan mudah dengan Norwich and QPR, satu perlawanan liga Juara-Juara bersama Schalke dan permainan Piala Capital One di Reading.
Wenger telah memberikan amaran kepada pasukan beliau supaya tidak leka dan terus berusaha untuk mendapat kemenangan pada akhir musim.
Beliau berkata kepada laman web rasmi Arsenal: "Kami akan berjuang pada bulan Oktober."
"Apabila kami kembali bermain di sini, kami akan lebih fokus kepada matlamat dan bersiap sedia untuk perlawanan seterusnya, Saya yakin kami dapat bekerja sama sebagai satu pasukan. Kami ingin kekal prestasi baik setelah persembahan kami di West Ham yang telah mengakhiri dengan kemenangan mudah 3-1.
Pengurus dari Perancis itu telah memberitahu pasukan beliau supaya tidak mengambil kesempatan atas kemenangan itu.
"Kami harus menang di sana kerana kami telah ditewaskan oleh Chelsea,' beliau menambah. "Perlawanan akan menjadi sukar jika anda ke West Ham. Kami telah bermain dengan saingan yang cukup kuat. Saya amat berpuas hati dengan kualiti perlawanan kami menentang QPR."
Share on Google Plus

About Halim

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment