Music

7 Sebab kenapa Business Website adalah sangat penting



Dengan segala gembar-gembur sekeliling Facebook, blog dan Twitter, saya sering mendapat ditanya sama ada perniagaan masih memerlukan laman web. YA! YA! YA! (Serius) Mempunyai laman web yang baik untuk perniagaan anda adalah lebih penting sekarang bahawa teknologi seperti Twitter dan Facebook membuat ia lebih mudah untuk lebih ramai orang untuk mencari anda. Berikut adalah sebab-sebab saya mengapa mempunyai sebuah laman web untuk perniagaan anda adalah masih amat penting:




Dijumpai - Cari satu tempat di mana seseorang senang mencari anda punya website ataupun bisness anda. Seperti mereka mencari nya di Google or Bing, tiday hanya melalui facbook atau fan pages.
 

Search Engine yang berguna - Web (dan blog) adalah penting untuk kedudukan yang baik dalam enjin carian. Kehebatan Facebook masih lagi tidak dapat melawan kecanggihan Engine perncarian seperti google or wikipedia.
 
Aktiviti utama - Ramai orang di facebook hanya mementingkan hiburan atau mereka hanya melihat apa perkembangan keluarga atau kawan - kawan. Orang seperti ini jarang skali mahu mendengar tentang kamu punya promotion yang terkini. Ini tidak bermakna sekiranya kamu tidak mempunyai Facebook fan page, kamu tidak dapat meneruskan perniagaan kamu .
 
Kawalan - Anda perlu mempunyai tempat kamu sendiri, di mana kamu bole mengawal informasi dan data. Facebook boleh mengubah laman mereka atau terma perkhidmatan pada bila-bila masa (mereka sudah melakukannya berkali-kali).
 
Peluang - Sebuah laman web membolehkan untuk pengalaman yang lebih kukuh untuk pelawat daripada platform yang lain. Ini bermakna bahawa anda boleh menjadi lebih berkesan untuk menyediakan pelawat maklumat yang mereka sedang mencari, serta peluang untuk mewujudkan aplikasi web untuk lebih nilai kepada pelawat anda.

Penjenamaan - Web anda juga membolehkan anda lebih senang mengawalnya sendiri. Walaupun laman web seperti Facebook membenarkan beberapa penyesuaian, ia masih di dalam shell Facebook. Syarikat mampu untuk mengawal semua aspek reka bentuk dengan laman web.
 
Pengukuran - Metrik dan ukuran untuk mengetahui bagaimana taktik digital anda bekerja adalah lebih mudah untuk mendapatkan melalui laman web. Facebook dan Twitter menyediakan beberapa metrik (serta beberapa yang disediakan oleh pihak ketiga), tetapi metrik tidak sebagai berorientasikan perniagaan, menjadikannya lebih sukar untuk mengukur taktik tertentu dan promosi.
Share on Google Plus

About Halim

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments: