Music

Hypermarket Terbesar Di Dunia di Dubai (13 Gambar)


Anda seorang arkitek hebat? belajar mentelaah buku designer sehingga mata menjadi hitam? Jika bertahun anda belajar tetapi satu design pun failed, more better belajar buat nasi lemak dan jual pagi-pagi. It's more better daripada menanggung hutang ptptn yang mengenakan charge kepada pelajar. That's why student yang terer tak nak berbakti kepada negara. Di tambah dengan gaji yang rendah lepas tu kena bayar hutang ptptn sehingga ribuan ringgit. Charge dikenakan sebaik sahaja habis belajar. is it fair?

Dubai Mall yang terletak di UAE adalah sebahagian daripada Burj Dubai yang dibina pada harga $20 Million.(Negara Islam sedang dikecam pun tak terbantu). Dubai Mall mula dibuka pada tahun 2008 dan mempunyai 600+ lot kedai untuk menghabiskan duit. Ia turut mempunyai 22 screen movie theatre, Replika London Street dan Ice Skating ber saiz Olympics. Mall ini adalah yang paling masyur dengan visited seramai 54million pada tahun 2011. Mungkin segmen meminta bantuan pak menteri untuk sponsor pergi menjenguk Dubai Mall perlu diadakan. Hopefully boleh dapat sempena pilihanraya.
















Negara islam terus diserang sehingga Nabi Muhammad s.a.w dihina. It's good mereka buat construction macam ni, tapi lagi better membantu negara islam dan mereka yang baru mengenal islam dengan memberi sedikit bantuan kemanusiaan. Islam mengajar kita bersederhana. Ustaz suruh sederhana, Ustaz Pakai Lamborghini. LoL

Originally Sources : DubaiChronicle
Share on Google Plus

About Halim

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment