Music

Kes Rgol Bayi Paling BInatang Hari Ini



[Image: 194703David-Viens1.jpg] 


Steven Deuman (26) ialah bapa kepada Evelynne Deuman (15 minggu). Pada Ogos 2010 Evelynne meninggal dunia ketika di bawah jagaan ayah beliau. Menurut Steven beliau meninggalkan Evelynne diatas katil sementara beliau keluar untuk menghisap rokok. Apabila beliau masuk semula kedalam rumah beliau menemui Evelynne tertiarap diatas lantaidengan pendarahan pada bahagian hidung. Evelynne juga didapati tidak bernafas. 



  

Instead of menelefon ambulan, Seteven menelefon teman wanita beliau yang juga ibu kepada Evelynne untuk memberikan bantuan. Hanya setelah ibu Evelynne, Natahsa Maitland pulang kerumah beliau menelefon ambulan. Tetapi semuanya sudah terlambat kerana paramedik yang datang memberikan bantuan mendapati Evelynne sudah meninggal dunia.
Kes ini pada awalnya diklasifiikasikan sebagai kemalangan kerana bayi terjatuh dari katil. Tetapi Steven kemudian membuat pengakuan kepada Natasha bahawa beliau menemui kondom di dalam mulut Evelynne ketika ditemui di atas lantai. Natasha terus memberitahu pihak polis tentang pengakuan Steven ini. Pihak penyiasat kemudian menemui sebuah kondom denganDNA Steven pada bahagian dalam kondom dan DNA Evelynne pada bahagian luar. Kini pihak polis percaya Evelynne mati tercekik ketika dirogol secara oral oleh Steven. 
Peguam Steven mengatakan anak guam beliau tidak merogol anaknya sendiri sebaliknya ini semua adalah kemalangan. Pihak pendakwaraya pula berkata alasan yang diberikan Steven adalah tidak logik. Adalah mustahil bagi seorang bayi 15 minggu untuk tergolek jatuh kebawah katil, merangkak ke bawah katil dan kemudian menjumpai sebuah kondom diatas lantai dan kemudian secara tak sengaja menghisapnya sehingga tercekik.
Share on Google Plus

About Halim

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment