Music

17 Tahun Hanya Makan Bedak Dan Sabun

Mungkin inilah kali pertama kita mendengar atau lihat sendiri gambar di bawah ni seorang lelaki mempunyai satu tabiat pelik. Tabiat pelik yang dimaksudkan tu, dia amat gemar memakan bedak dan sabun selamat 17 tahun. Bagaimanpun, lelaki aneh ini tidak menolak kemungkinan ia ada berkaitan dengan unsur mistik kerana pernah menemui pengamal ilmu perubatan tradisional dalam usahanya menghentikan tabiat pelik ini.


"Bagi orang lain, perbuatan ini dianggap tidak masuk akal dan boleh menjejaskan kesihatan, tapi bagi saya ia menjadi rutin harian sejak 17 tahun lalu," kata Mohd Razali Ishak, 63, yang mempunyai tabiat luar biasa apabila menjadikan sabun mandi dan bedak sebagai menu kegemarannya.

Lagi GAMBAR?....

Bapa kepada sembilan anak yang juga bekas penoreh getah itu berkata, pada mulanya dia hanya makan bedak, namum menambah 'menu' eksotiknya dengan memakan sabun mandi sejak tujun bulan yang lalu. Pelik tapi ini kisah yang dialami oleh seorang lelaki yang mempunyai tabit yang luar biasa "Lebih biasa dari yang biasa"

KLIK AJE !: BANYAK-BANYAK MAKANAN KAT MALAYSIA NI, SABUN DENGAN BEDAK JUGA YANG DIMAKANNYA.
Share on Google Plus

About Halim

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment